به سبک معماری

به سبک معماری

کلیسای رونشان


سلسله مقالات منتشره در سایت گاهی با اطلاع از منابع با قید منبع نشر می یابند، گاهی نیز در فقدان منابع معتبر و یا منابع مخدوش و دارای ابهام بدون ذکر منابعی که تردیدی در صحت آن ها وجود دارد منتشر می شوند. هر چند سعی بر این است که از انتشار مقالاتی که پدیدآورندگانشان راضی به بازنشرشان نیستند امتناع شود ولی گاهی این رضایت/عدم رضایت با توجه به انتشار گسترده آثار غیرقابل تعیین است.

برای کاربردی تر شدن مطالب نیز با توجه به رویه ی به سبک معماری، مطالب در قالب های پاراگرافی و خرد و چند قسمتی ارائه می شوند.



لوکوربوزیه

لو کوربوزیه به عنوان یک معمار صاحب سبک در عرصه معماری جهان ، طی یک دوره طولانی از پیشگامان و چهره های شاخص معماری مدرن محسوب می شد و حدود نیم قرن در بین معماران هم عصر خود بی مانند بود وسر انجام بازتاب منزلتی شد که معماری را روح زمانه می دانست . با این احساس بی درنگ تلاش برای ساده گرایی را به شیراسیونالیستی آغازکرد و خالق فرم هایی شد که شاید به هیچ وجه قابل تکرار و نمونه برداری نیستند و به زیبایی درفراسوی زمان جاودانه خواهند ماند . نمونه بارز این آثار کلیسای نوتردام دو هو در رونشان فرانسه است .

ادامه دارد ..
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۰۶
  • ۱۵۹۶ نمایش
  • آ. آرامی

Le Corbusier

Ronchamp

لوکوربوزیه

کلیسای رونشان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی